Stressveckan går mot sitt slut

Hur har ni det efter Ivar? Vi har klarat oss helt. Haft ström hela tiden och inga problem alls. En sådan gång påminner vi varandra om fördelarna med att faktiskt bo i en varm och skön lägenhet. Stressveckan har jag kallat denna intensiva vecka. Som om det inte vore nog med allt planerat -vi klämde in en Birstatripp också. Det ekade verkligen i kylskåpet så det var nödvändigt, plus att vi hade fler ärenden. Vi tvättade bilen i Njurunda på vägen hem, och fler än vi tyckte att det var en bra dag att göra det på. När vi stod som nr. 2 i kö var vi sammanlagt 7 bilar som stod och väntade. Haha! Inte klokt. Vi satt där i bilen säkert längre än en timme. Tur vi nästan aldrig har tråkigt ihop, jag och Limpan.
 
Hann knappt hem och packa upp innan jag åkte iväg på konsert. Så himla roligt att det anordnas nåt sånt här i vår lilla by. Helt otroligt! Det var till förmån för musikhjälpen och kvinnors rätt att överleva sin graviditet. Under första halvan satt jag och kämpade emot flera liter tårar kändes det som. Jag fick så ont i huvudet för jag höll mig från att börja fulgrina. Det var så vackert och bra och hemskt på samma gång. Andra halvan var mer julig och mysig bara. Jag hoppas det kan bli nåt liknande nästa år med! Alla i publiken verkade vara så himla nöjda! ÅH! :') Att Emmy sjunger som en gud visste jag redan, när hon sjöng höll mitt huvud på att explodera för jag fick hålla tillbaka. Men hallå!!! Mina 3 svägerskor! Wow! Det framtida bröllopet är räddat! Haha :D Jag tror vi alla blev förvånade över hur duktiga ni är Simone, Denise och Therese!
 
Jag som aldrig är färgglad kände mig lite julig igår i rött :)
 
Ikväll ska vi på julbord med Linus familj. I morgon ska lilleman på sitt första barnkalas. Sedan är det bara en vecka kvar i skola och förskola innan jullov (hemstudier).
 
Trevlig helg!
Simone

Men å, haha tack! ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR