Tisdagstrött

Vi träningsinstruktörer tjatar om att vi blir piggare av att träna. Och givetvis är det så, i längden. Det har väl ingen missat? :) Men dagen efter ett pass....... Jag är så trött. Både i kroppen, i huvudet och ögonlocken är som bly. Varje morgon efter ett styrkepass tar det säkert 3 gånger längre tid än vanligt att vakna till. Hur som helst - det var jättekul att få komma tillbaka och träna efter en lång, jobbig förkylning (och praktik). Jag saknar att träna flera dagar i veckan (mest afro och efit). Denna årstid är för all del mysig, men orken är långt ifrån på topp. Detta är inget jag tänker ha ångest över. Man ska träna för att det är kul och för att man vill. Jag vet att orken och träningssuget kommer åter direkt efter jul och nyår. Så är det alltid!
 
Min söta lykta som kan pyntas efter årstid eller humör.
Edvins pysselkottar fick rycka in som en nödlösning så länge :)
 
Nu - mer kaffe!! Sedan första samhällelektionen och mer svenska B. Ha en bra dag!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR