Helg med fart i

Jag hade praktik natten mellan fredag och lördag. Jisses vad trött jag var på vägen hem. I Jättendal satt jag och slog mig själv för att inte somna. När jag kom hem fick jag sova i 3 timmar, sedan var det bara att kliva upp och sminka de rödsprängda ögonen och styra kosan mot Sundsvall. Bio och lite shopping stod på schemat. Vi kom hem kring 21.00 och behöver jag säga att jag stupade i säng? Även idag har vi varit sysselsatta från morgon till nu. Träffat syskon och syskonbarn och bara haft det bra. ♥ Det har verkligen varit en jättebra helg, trots min sömnbrist.
 
Min snälla sambo har renoverat en gammal, ful byrå. Så att handla lite pynt till den stod högt på shoppinglistan. Hittade en söt orkidé och en vanlig murgröna ba'. Ljuset och ljusfatet är från PartyLite. Fatet är fortfarande under uppbyggnad. 
 
  
Nya målarfärger och grabbarna började dagen med målarstuga ♥ Det är svårt att hålla sig borta när de umgås sådär mysigt. Pappa-son-time liksom. Och de har det så mysigt och roligt att det kliar i fingrarna på mig varje gång. Jag vill också vara meeeeed. Men de ska väl inte behöva åka hemifrån för att "slippa mig", så jag gör mitt bästa i att låta de umgås ifred ibland ;) Haha!
...Vi hade ju trots allt en riktig "familjedag" igår.
 
Här har ni kvällens status. Solsidan, Partaj och soffmys. Ett bra slut på en bra helg siktar vi på! :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR