Att vara stolt över sig själv

Jag är jäklig dålig på't, men idag.... Då sträcker jag på mig och är stolt över mig själv! :D Ett mycket givande möte med studie- och yrkesvägledarn! Jag har pluggat på så bra under detta år så hela min väg till ett slutbetyg har blivit ett år kortare.
ETT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså min glädje går inte att beskriva. Till råga på allt har jag tagit körkort och jobbat samtidigt (vilket jag inte gör nu så jag tycker jag kan göra bättre ifrån mig). Inte alls illa av en småbarnsmamma. Det blir nåt av mig i slutändan också.
 
 
Det är alltså värt att pina mig igenom denna tråkiga bok på engelska. Värt allt slit! :D
Nu: pluggapluggaplugga!!!!! :D IIIIIIIIIIIIIIIIHHHH



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR