Bästa dagen i veckan

Grekisk yogurt med linfrön och blåbär. Rykande kaffe och äggmacka. Kalle Anka på tv:n och levande ljus. Det bästa på hela veckan - fredagsmys med min lillkille.
 
Helgen går åt till att förbereda den 2 timmar långa lektionen, om sjukdomar och omvårdnad kring rörelseorganen, som vi (jag & 2 till) ska hålla på måndag. 
 
Hur svårt är det inte att hålla en lektion då?!! Vad fyller vi ut de 2 timmarna med? Vad ska klassen få för uppgifter att lösa? Hur gör vi det intressant och roligt (tacka gudarna för power point)? En klapp på axeln till alla lärare alltså! Pressen vi har på oss är att i slutet av kursen kommer ett prov på just rörelseorganen. Det går nog bra. Vi i vår klass har lätt för diskussioner och det är sällan jag känner scenskräck.
 
Ska även hinna med årsmöte med föreningen och lite träning. Och myspys med min familj såklart ♥
Trevlig helg!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR