Välkommen till min nya blogg!

Halloj!
Nu gör jag ännu ett försök till att blogga.
Efter att ha legat i en jobbig höstförkylning har jag faktiskt återgått till att läsa bloggar igen. Och det var på den vägen suget smög sig på. Sist jag verkligen bloggade aktivt var när min son Edvin föddes, dvs. 3 år och... *räknar på fingrarna* ..8 månader sedan. Det har hänt en del sen dess, både i bloggvärlden och i mitt liv! :)
 
Jag är just nu mitt uppi studierna. Eftersom jag valde att hoppa av gymnaiset när jag blev gravid så har jag lite att ta igen så att säga ;) Jag läser mot ett högskoleförberedande slutbetyg med inriktning på vården. Jag får usk-kompetens (undersköterska) "på köpet" och har helt ärligt inte en blekaste aning om vad jag vill göra i framtiden. Haha! Eller jo, några små aningar har jag väl, men jag har ångrat mig ungefär 700 gånger under det senaste året så att.... En av mina lärare tycker att jag ska bli hälsopedagog eller liknande (fick betyget A i hälsopedagogik), men den delen vill jag ha kvar som ett intresse. .....tror jag!
Det är inte helt 100% säkert att jag ens vill gå högskola, men jag anser ändå att det är väldigt bra att ha i ryggsäcken. Vad jag vill om 15 år vet jag ju faktiskt inte :)
 
 
Kort och gott - jag är i den delen av livet när jag funderar mycket på framtiden. 
 
Min älskade lilla familj ♥
Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR