Livet efter dig

Jag vill slänga omkull mig och bara läsa, läsa och lääääääsa. Ägna hela dagen åt att läsa. När sambon kommer hem från fisket tänker jag låsa in mig, ta på hörselkåpor och läsa ihjäl mig. Typ.
 
 
Jag hade så svårt att ta mig igenom Flugornas herre. Jag fick läsa om hela sidor ibland för tankarna bara svävade iväg och det var rentav jobbigt. Och så påbörjar jag denna utan några förhoppningar och blir helt fast!!! Har inte behövt läsa om en enda mening och det bara flyter på i en väldans fart. Det enda problemet nu är - jag vill att den aldrig ska ta slut. Har lite drygt 100 sidor kvar och jag släpper inte handlingen ur mina tankar. Inte ens på nätterna. Älskar den! En stark kärlekshistoria står det på framsidan. Nu är jag jättenyfiken på slutet, och jag har en känsla av att jag kommer brista ut i gråt (den väcker en massa känslor!). Sedan om det är glädjetårar eller sorgetårar återstår att se (hoppashoppas på det förstnämnda!).
 
......Jag som trodde att jag inte var nån bokmänniska. Nu ska här letas efter fler bra böcker. Och vill nån i min närhet låna denna när jag är klar - hojta till!! Hittills rekommenderar jag den till ALLA!
 
Bild från adlibris.
Therese

Kärlekshistoria? JAG VILL låna den efter du är klar! :D Älskar att läsa böcker om kärlek. :)

Svar: Ska bara skriva en recension på'n (klar i veckan) så får du låna :)
sarafernstrom.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR