Söndagsstressen börjar infinna sig

Åh, jag har haft sån träningsvärk i hela kroppen, hela helgen. Triceps har varit värst. Tänk vad mycket ynka 2½ kilo extra kan göra. Men det var skönt att ge järnet. Och det är helt underbart att känna hur ens eget pass bränner!! :D Längtar redan till morgondagens kombipass (styrka, core & kondition)! Jag vill så gärna komma åter i rätt spår. Fasiken, för ett år sedan var jag påväg mot mitt livs (hittills) toppform och jag har aldrig mått bättre än då. Dags att ta tag i detta nu. En knäpp axel behöver ju absolut inte sätta käppar i hjulen helt och hållet.
 
Denna helg har vi bara myst på och "inte gjort nånting". Det har varit fint väder och vi har gjort små, spontana utflykter. Idag tog vi t.ex. med oss kusin Mejja och gick i skoterspåren bort till hea, där vi åkte bobb och rullade stora(!) snöbollar. Sedan tog vi med oss henne hem och åt en gräsligt god middag. Tjälknöl, potatisgratäng, god sås och en stor sallad. Så jäkla gott att jag egentligen skulle kunna gå och äta en portion till nu.
 
Jahapp, det fick bara bli en bild idag. Blogg.se och datorn verkar inte vilja samarbeta.
Här hade visst solen gömt sig ser jag.
 
I morgon börjar den riktiga slutspurten. Sista veckan på denna mardrömsperiod. Jag är verkligen i en svacka på alla plan. Skoltrött som sjutton, i dålig form fysiskt, trött dagligen och allmänt stressad hela tiden. Vilket påminner mig om att ja, just ja - på fredag fyller jag år också. Vet ni vad jag önskar mig? En tjejkväll! Det skulle sitta sååååå fint just nu. En kväll med onyttig föda, tjejsnack och......vin?....resturangbesök?.....sällskapsspel? Nånting!! Med människor som jag tycker om och har roligt tillsammans med. Det är precis som bensin för mig. Behöver inte nödvändigtvis vara på födelsedagen, men nån dag inom en snar framtid. Ge mä!
 
Nu är det hög tid att suga ur det sista ur denna helg. Äta nåt gott och lägga sig tillrätta i soffan :)
En bra start på kommande vecka önskar jag er! 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR