Back to reality

Det var inte bara jag som hade svårt att sova igårkväll, svårt att komma upp i morse och slutligen - svårt att få hjärnan att hänga med idag. Det värsta med långledighet är att man hinner ställa om dygnen. Men ack så skönt det varit! Och som min lärare sa idag - Precis när ledigheten är påväg att ta slut känner jag bara "Åh, jag behöver semester!". Haha! Jag har checkat lite på vårterminens röda dagar, och det ser ganska lovande ut! Nationaldagen och pingst sitter ihop och vi får en långhelg på hela 4 dagar t.ex.
 
Såg att Spiderchick gått och blivit fruga å. Mycket kul och himla romantiskt de hade det verkar det som. Jag gillar när det är enkelt och personligt. Precis så vill jag ha när jag gifter mig. Jag strävar inte efter 60.000 kronors bröllopsklänning och bal på slottet. Nääääe, där är jag tvärtom. När jag gifter mig ska det vara personligt och kort. (Jag är en sån som skulle kunna dra iväg och göra't hemligt t.o.m.) Och smörgåstårta i mängder ska vi ha!! En av få grejer jag och Limpan delar som en absolut favvo. Även fast det är o-brölloppigt. När vi ska gifta oss? Hmmm.... Jag väntar på nästa skottårsdag. ......2016 va? 2 år. Då får jag väl gå ner på knä rå :D
 
Herr och fru.......Mupp... Back in the old days.
 
Uppdat. Jajaja... Sambon rättade mig och sa att en förlovning ju faktiskt är ett frieri. Jag kan inte hålla reda på allt. Haha!
....Tänker ändå knäböja nåt skottår. När han minst anar det. :) (Traditionen om vigsel inom ett år efter förlovningen skippar vi dock. Så ni kan andas ut, våra föräldrar! Än behövs det inte förberedas några tal. Haha!)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR