Fredag

God morgon! Sitter med morgonkaffet framför först Nyhetsmorgon och nu Efter tio. Det sitter i sen jag var mammaledig för 3-4 år sedan. Varje morgon slår jag på tv4, oavsett om jag väljer att se på TV eller bara lyssna i bakgrunden. Idag har jag lagt till en extra hemstudiedag. Brukar klara mig på 1 per vecka, men nu blev det mycket. Jag tänker sträcklasa en bok till den är slut, skriva en bra bokrecension på flera sidor och sedan bara njuta av att vara klar och inte ha några måsten i helgen. Pepp!!
 
Igår blev Linus klar med grunden till vår sänggavel. Det är nu endast några småsaker kvar, som vi ska fixa bara IKEA får in en byrå som vi tänkte köpa i samma veva (får sms när den kommer in, tummen upp IKEA!). Men det är något som känns fel. När jag tittar på gaveln så ser den ut precis som jag bad om från början (med några tillägg från Linus, vilket alltid är positivt!). Men det är ändå något som jag inte kan sätta fingret på.... Något som inte stämmer. Jobbigt! Dagens i-landsproblem. Vi får se om det kanske blir justeringar innan jag visar er bilder :)
 
Ute faller snö och det blir vitt på backen. Vinterkänslor ÄNTLIGEN! Lite sånt måste vi få under den här vintersäsongen också. Som avslut bjussar jag på några mysiga bilder från förra vintern:
 
Edvin på havsisen med faster Simone och Jimmie (som då var Edvins absoluta favorit en period -t.o.m. katten skulle döpas efter Jimmie.)
Simone

Haha! Naaw :) Ja, det var en härlig dag det :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR