Minnen

 
Jag är flitig med kamera. Fyller datorn med bilder. Har även en såndär hårddisk som man kopplar in i datorn där jag sparar allt. Har hur många filmer som helst sen Edvin var liten osv. När han för första gången kröp, första riktiga leendet, på ettårsdagen när han sprang runt och sa "kaka" m.m. Åh, jag får tårar i ögonen när jag tittar tillbaka. Vilken tur jag har haft att få en sån fin son, att ha en sån fin familj och fina vänner. Det börjar nu bli dags igen att framkalla gamla hederliga foton att proppa in i albumen. Jag har så fina bilder från det gångna året 2013. Vad roligt och bra vi har haft det. Tyvärr vill jag inte dela med mig av de flesta privata bilderna (ni får bara se en pyttepytteliten del). Det är något jag har i mig sen Edvin föddes. Tänk 1, 2 och 3 gånger innan jag delar med mig av bilder. För hans skull.
 
I övrigt så vaknade jag med feber och ont som sjutton i halsen. Jag orkade inte åka till skolan idag. Edvin bestämde sig för att vara ledig idag och är ute på egna äventyr med sin farfar. Det blir en slappdag hela dagen. Vinterbilden här ovan är från förra året när jag och Edvin tog sparken till BVC. I morgon är det dags igen. Synkontroll står det på kallelsen. Älskar barnsjuksköterskan Eva! Hon lyckas alltid få till ett bra besök med min lille blyger. Visst är det kul när rätt folk hamnar på rätt arbetsplats?! Hade lika gärna kunna varit en opedagogisk surkärring (finns många), men vi hade turen att få en bra och pedagogisk sköterska som brinner för sitt yrke.
 
Ha en bra dag!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR