Som Bambi på hal is

Mina dagar just nu är fyllda med studier. Jag har gjort klart 2 hemtentor, har en kvar, ska läsa ut en bok (jobbar hårt på det) och analysera en film. Visst är det kul när det går oväntat bra med något?! Hemtentan om Antikens litteraturhistoria låter ju så tråkigt, men den gick betydligt snabbare och bättre än hemtentan om Massmedia. Tummen upp! Älskar att överraska mig själv :) Hörrni, det här är mina dagar nu. Jag har inget roligt att dela med mig av. Förutom en sak! Jag gjorde Sveriges fulaste vurpa igår. Det var mörkt och jag skyndade till bilen, missade en isfläck och tjoff! Och jag säger då det - har alltid skrattat åt dom som ramlat sådär mycket (jag var nog millimeter från att slå huvudet i isen) och aldrig trott att det ska hända mig. Har, fram till igår, lyckats få kontroll på halkan innan någon vurpa sker. Ojojoj. Det värsta var att jag var ensam. Ser mig omkring och inte en människa i närheten. Skyndar mig upp och hem där jag brister ut i skratt  i hallen tillsammans med min sambo som undrar varför jag är smutsig. Det gjorde ont som sjutton, men det roliga i det hela övervägde. Därför bjussar jag idag på ett klipp med likadana vurpor.
  
 
Ha en bra dag! Och var försiktiga därute :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR