Superlördag!

 
Vilken dag! Jag är helt slut. Skulle kunna somna stående. Och ändå va jag inte med på alla pass. Vi inledde dagen med mitt pass och avslutade dagen med mitt pass. Däremellan var det en himla massa smått och gott. På slutet var jag så slut i benen och armarna att jag var tvungen å släppa hantlarna och köra helt utan vikter. Svimfärdig kan man nästan säga.
 
Det har varit en bra och rolig dag! En massa härliga människor och stämning på topp. På den övre bilden är första Push-passet, den nedre bilden är hela Gymmix Gnarp-gänget. Ledare och styrelse :) Hoppas det kan bli fler såna här dagar kommande år!
 
Kvällen ägnar vi åt godis och mys. Det är vi värd! Jag och min lilla familj ♥
 
I skrivande stund står ett hus i lågor alldeles i utkanten av vår lilla by. Tycker det är så hemskt med bränder! Största fasan! Pang säger det så är ett helt hus övertänt. Jag vill inte ens tänka på hur det skulle vara att vakna upp i/komma hem till ett brinnande hus. Vad ska man göra liksom? Vad ska man rädda? Ska man ens rädda nåt? Hur vet man att man hinner liksom?! Nej fy gröne! Nu hoppas jag familjen hann ta sig ut utan fysiska skador och att framtiden löser sig på bästa möjliga sätt!
 
Ta hand om er och ha en mysig lördagkväll!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR