Ett riktigt sommarlov

Idag ska jag iväg och jobba igen. Åter igen med vetskapen om att min son kommer att ha det minst såhär bra hela dagen:
 
 
Han har varit på dagis en dag under den här sommaren. En enda dag! Tack vare vår släkt och familj som frivilligt erbjuder sig att vara barnvakt så han ska slippa vara på dagis och svettas (där står luften stilla ute på gården). Det går inte att förklara med ord hur tacksam jag (vi!) är över detta. Jag blir nästan gråtfärdig bara av att skriva om det. Att springa runt och svettas på jobbet och inte behöva känna någon som helst oro över sitt barn är verkligen guld värt! Jag vet att han gör nåt kul med någon/några han känner sig trygg med, har roligt med och som tar sig tid till honom. Och skulle jag mot förmodan bli orolig eller fundersam så är han bara ett samtal bort. Både jag och Linus är uppväxta med långa, lediga sommarlov vid havet och i naturen. Precis vad vi vill ge våra barn också. Och just den här sommaren så fanns inte möjligheten. Förstår ni då hur glad vi är över att han ändå får en sådan sommar, bara för att det finns människor omkring oss som vill ge honom det. Tusen, tusen varma tack till våra härliga släktingar och familjemedlemmar! Tack för att ni skapar fina minnen med vår son! Tack för att ni finns! ♥



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR