Första tå-doppet

 
Igår åkte vi ner till sommarstugan och umgicks lite med min mormor och morfar. Min storasyster med sin lille Neo, min lillasyster, Edvin och jag. Vädret var väl inte på topp, men det var heller inte några isvindar. Konstigt det där. I våras var det sommarväder, och nu när det är sommar så är det nästan vårväder?! Måtte vi få lite finväder och värme till midsommar! Barnen badade fötterna tills de blev alldeles röda. Lika härligt tyckte de nog att det var att springa med tårna i sanden. Vattnet var inte is-iskallt, så vore det för sisådär en 10 år sedan skulle vi nog kastat oss i och badat alla systrarna. Nu är det ju inte 2004 så vi behöll både strumpor och skor på. Tror vi blivit badkrukor med åren. Neos strumpa drev iväg med en liten(!) våg som lyckades ta den vid strandkanten. Så mamma Linda fick minsann pina sig i ändå.
 
En härlig dag! Lite mer sommarvärme nästa gång så... :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR