Påväg mot toppen

Push igår och jag ledde själv. Gick oförväntat bra! Har ju problem med min ena axel så jag har tagit det lugnt med att just leda, och hoppar över vissa övningar. Men det gick som sagt bra. Nästa vecka ska jag lägga på lite mer vikter igen och jag längtar ! :) Är verkligen på gång nu igen efter en tid med bara problem (tränar nu med mer vikter än någonsin förr -dock inte i övningar som kan påverka axeln såklart). Det bästa med att redan vara ganska tränad sen tidigare är att det går fort att komma åter i rätt spår. Och dessa armhävningar då... För ett år sedan (tror jag skrivit detta tidigare?) kunde jag inte göra en enda armhävning, eller så var jag snudd på att lära mig några stycken nu kring mars-april. Idag kan jag göra armhävningar med klapp. Ni vet? Sånt resultat älskar jag! Magrutor, viktned-/uppgång och utseende överhuvudtaget är en sån pytteliten del. Det är styrke- och teknikutvecklingen jag brinner för. Och att se hur människorna på mina pass utvecklas! I LOVE IT! 
 
Är bra sugen på att försöka "lära mig" löpträna också. Tänker mig intervaller. Vanliga jogga runt byn-rundor är så tråkigt. Inom kort ska jag ge mig ut och prova. 
 
 
När vi ändå är inne på träning kan jag dela med mig av ett nyttigt snack-tips. Min nya favorit! Stjälkselleri och dip. Min mamma brukade äta stjälkselleri när jag bodde hemma. När jag smakade tyckte jag det var skitäckligt. Idag längtar jag efter det! Det kanske är lite som kaffe? Man får lära sig tycka om det. Nyttig som sjutton är den där sellerin i alla fall. Och Aloe vera-drickan! Nu vet inte jag hur nyttig/onyttig den är, och jag har heller inte brytt mig om att kolla upp sockermängd osv. God är den i alla fall!
 
Nu: Ut i solen igen! Jag och E har cyklat en sväng och kört 2 springtävlingar. Han lära kolla hur snabb sina vårskor är. Haha!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR