Sportlov!!

Aaaaahhhhh, måndag och ledig. Inga skoluppgifter att göra, inget "måste". Bara ledigt och härligt. Väntar på betygen som ska komma denna vecka, sedan har jag ytterligare 300 poäng i slutbetyget. Så grymt skönt! Trodde aldrig jag skulle hinna klar i tid, fanns inte en möjlighet i min värld. Men det gjorde jag! Är jäkligt stolt över mig själv.
 
Min födelsedag i fredags var toppenbra! Avslutet var svårslaget. 3 av mina syskon med deras familjer, kusinmys och att bara få umgås med dem. Enkelt, men så betydelsefullt för mig. Sambon fixade smörgåstårta, vi gjorde en fuskstädning på morgonen och bjöd på köpefika. Det fick bli så, eftersom jag la ner all energi på skolan in i det sista, men det gick lika bra det med. Fick en hel hög med blommor, nästan alla i samma färgtema. Tantig som jag är på den biten fylls jag med energi och lycka när jag får ha blommor omkring mig. Gulliga svärmor hade med sig en Hortensia till mig :D
 
Fin vårgrupp och en pajform (som fick agera kakfat, för jag tyckte det var så fint) av mamma och pappa.

En jättefin fotobok fick jag av mormor och morfar. Med en massa olika bilder från min uppväxt och fram till nu.
Älskar den! :)
 
Idag tar vi oss an en liten städning, så vi kan släppa det under kommande dagar. Vi har några sportlovsakriviteter inplanderade: skridskoåkning (minst 2 gånger. Har ju för sjutton köpt nya skriller åt pojken, de måste bli använda!), badhuset, birstatripp m.m. Pang säger det väl så är veckan slut. Men idag blir det en städdag till att börja med.
 
Ha en fin dag!
Therese

Tänkte jag skulle in och kika på skridskor åt mig idag, imorrn och på ons är jag ledig så vi kanske kan ta en tur då? :)

Svar: Jaaa! :D
sarafernstrom.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR