Mors dag

Jag och Edvin körde på en filmdag igår. Linus hade en del ärenden att ta tag i så vi myste ner oss under filten och kollade på film. Det småregnade och blåste kallt, så det passade himla bra med en mysdag inomhus. På eftermiddagen tänkte jag att vi skulle ta med en liten tårta och åka till min mamma, men hon hade hunnit åka till lägenheten i Sundsvall tidigare. Edvin tänkte lösa det hela genom att istället gratta morfar på mors dag, eftersom han var hemma. Dock tyckte inte jag att det kändes riktigt rätt så vi väntar till en annan dag. Haha!
 
 
Edvin kom till mig med något bakom ryggen och sa "Grattis på morsdag mamma! Jag har valt det här snygga kortet till dig för jag tyckte att du skulle ha det för du är så fin. ...........får jag smaka choklad?" Bakom honom stod Linus och flinade stort. Det kan jag lova, det slog Kim Kardashians rosvägg med hästlängder. ♥ 
 
Hoppas alla mammor har haft en härlig morsdag. Även om ni inte firade den.
Simone

Naaaw :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR