Nu vare klippt

 
Ja, ingen större skillnad till utseendet men ack så skönt att bli av med slitna toppar och en hemsk utväxt. Jag får alltid sån beröm hos frisörer över att jag har välskött och fint hår. Idag var det 3 tjejer som stod och inspekterade och gav komplimanger. Det värmer verkligen i hjärtat! ....Synd att jag dock inte anstränger mig för fem öre. Jag kan inget och jag gör inget med håret. Är allergisk mot 9 av 10 produkter både till hår, hud och ögon. Försökte mig på den där volymtången ett tag, men brände mig nå fruktansvärt en gång så den har fått vila sen dess.
 
När jag kom hem fick vi sällskap av brorsdottern Mejja. Edvin vägrade vara med på bild! Hon är verkligen i den underbara och saknade roliga-kommentarer-åldern. Jag frågade om hon fått en till kusin (på hennes mammas sida). Ja, svarade hon. Jag frågade: "Vad blev det då?" Snabbt svarar hon "En bebis!!! ........Som var en flicka. Och han har fått ett namn nu."  -tystnad-
Jaha?! Vad heter hon då undrade jag. "Vet inte!" Haha! :'D Vi hade en mysig eftermiddag.
 
Kvällsstatus: Chips och svenska hjältar-galan!
Simone

Haha! Gullunge! X) Ja, hon säger alltid "han" till mig också X) "Men mamma, vad gör han då?" Hahaha!

Therese

Haha ja det kommer alltid ut ngt roligt ur munnen på henne nuförtiden! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR