Paradise Hotel

Fattar inte vad det är för fel på mig. Jag är helt besatt av Paradise Hotel. Hur kan ett sånt TV-program vara så spännande och intressant att jag offrar en timmes viktig sömn för det? Av en ren slump kunde jag inte somna i december och fastnade framför ett avsnitt. Sen dess är jag fast. Jag tänker mig hur kul det vore om man skickade iväg ett gäng gnarpare, eller folk från alla byar i Nordanstig till ett hotell och gjorde ett liknande program. Det eller typ som Farmen. Hur kul vore inte det?! Snacka om tittarsiffror eftersom det skulle vara kaos mest hela tiden. Det räcker ju att man tittar in på Facebookgruppen under namnet av vår by så är det rena rama dokusåpan.
 
 
Nu börjar "min" TV-period. Familjen Annorlunda börjar ikväll och förra veckan gick startskottet för Mia på Grötö. Melodifestivalen står bakom hörnet och nånstans nu brukar väl även Let's Dance börja. Ja, sån "skit" älskar jag! :) Nu för tiden är det heller inte så svårt att vinna kampen om Tv-dosan längre. Thank God for Netflix, Viaplay och Swefilmer!
 
Ha en fin start på ny vecka!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR