Mammakläder

 
Min storasyster lämnade några mammaplagg till mig härom dagen. Vilken befrielse! Här har jag dagligen pressat på mig mina vanliga korvskinnskläder och desperat försökt knäppa jeansen med hårsnoddar. Det sistnämnda fungerar inte längre och ingen är gladare än jag över att äntligen få ha kläder som passar fint och dessutom är bekväma. Jag har lagt på mig omkring 8 kg hittills vilket är mer än hälften av den totala viktuppgången med Edvin i magen. Det är så spännande med den här graviditeten, eftersom inget är likadant som sist. Kroppen reagerar annorlunda på alla sätt och vis. Jag är jättenyfiken på de kommande månaderna! :)
 
Pass opp! Här kommer två bilder från igår innan jag styrde kosan mot jobbet. Mörka och dåliga mobilbilder, koncentrations-face samt den härligt stökiga verkligheten i bakgrunden.
 
Denise

Hihi :D Drömde att det blev en liten flicka i natt. Tror stenhårt på det ;) heheh

Svar: Haha, vad kul! :) Drömde om förlossningen jag med, men vaknade precis när bebisen kom upp på bröstet så jag hann inte se om det blev en pojke eller en flicka -.- Vi har fina namn åt båda könen. Nästan så jag skulle vilja ha en av varje bara därför.
sarafernstrom.blogg.se

Thilda

Gomagen ♡




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR