Sista dagen

Idag var det den sista dagen på min semester. Ska vi vara petnoga så är det sista dagen på min sjukskrivning, men ordet semester låter ju så mycket bättre och positivare. Jag kan beskriva dagen med ett ord: Trötthet! Jag har gäspat mig igenom dagen, t.o.m. så jag fick lägga mig och vila en sväng. Jag tror det är lite kombinerat med vädret som kom. Regn och rusk.
 
Ja, mitt schema börjar ju då i morgon. Det är med glädje och nervositet som jag sitter här i soffan kvällen innan. Glädje över att jag äntligen får jobba (tänkte jobba järnet hela sommaren, men låg ju istället och spydde de första veckorna), och främst glädje över att jag faktiskt får komma tillbaka till en arbetsplats där jag kände en enorm trivsel. Nervositeten ligger och gror just för att det är mer än ett år sedan jag var där (kommer antagligen yra runt som en höna i början). I morgon ska jag dessutom ha ett eget ansvar, dvs. jag är inte längre en elev. Spännande!
 
 
Hemma hos mig just nu. Körsbär och rött té med ingefära. Känner jag mig själv rätt så trycker jag i mig hela förpackningen med körsbär. Speciellt nu när jag är lite nervös. Undra just hur det går att sova i natt? :)
 
Ser på Ullared samtidigt som jag bloggar nu. Ska jag någon gång åka dit så vill jag lyckas pricka in att åka samtidigt som Hofors-systrarna. Haha, vad roliga dom är! .....Och jag tänker aldrig åka dit med min Fernström-skara. Lyckas vi pricka in kamerateamet då så kommer hela Sverige tycka att vi inte har alla hästar i hagen. Dom fångar ju alla knäppa tillfällen och människor där i varuhuset.
 
Ha en fin kväll i regnet! Även om sol är bäst så är det mysigt med regnkvällar också. :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR