Midsommar

 
Jag har en enda bild från midsommar att dela med mig av. En enda, med noll sommarkänsla. Haha! Fast egentligen var det inte någon sommarkänsla just överhuvudtaget under dagen mer än att folk hade kransar i håret. Vi var på 3 olika ställen på matbjudning. Lunch, middag och middag igen. Ingen match tänkte jag, eftersom jag i vanliga fall är svullo nr. 1 (ingen överdrift!). Men jag fick faktiskt tvinga i mig det sista. Det var nästan helt stopp i halsen. Haha! 
 
Med facit i hand blev det alldeles för mycket för mig. Jag satt redan i Sörfjärden (middag nr.1) och gäspade. Nästa år får vi så lov att dra ner på tempot, oavsett om jag är gravid eller inte. Jag tjatar ju jämt om att stress och jäkt inte ska finnas under såna här högtidsdagar! Men i det stora hela var det jättetrevligt på alla ställen. Bra och fint ordnat av samtliga inblandade. :)
 
Nu väntar vi bara på det riktiga sommarvädret så vi kan inviga stranden med årets första dopp. När man dansat runt stången är det nämligen sommar på riktigt påstår min son. Jodå, jag dansade minsann runt den där stången i år jag med. Med långklänning i sand. Kände mig lika smidig och smärt som kossorna vid vår-släppet.
 
Tack för en bra och trevlig midsommar alla! :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR