Gott slut och gott nytt år!

Det blir inte många minuter datortid per dag. Nu tänkte jag skynda mig att knåpa ihop ett inlägg. Vi har det bra och bara är lediga. Igår var det premiär för Edvin (och mig) på isen. Jag hatar is! Har alltid gjort och kommer säkert alltid att göra. Vatten är nog en av mina största fasor, oavsett om det handlar om att åka båt eller gå på is. Skulle ni kunna avläsa mina tankar så skulle ni nog tro att jag är knäpp. Hur som helst drog Linus och några kompisar ut och anglade igår, jag och Edvin tog sovmorgon och åkte sedan ut till isen med korv + bröd som vi grillade där ute. Det var jättemysigt men blåsigt och kallt. Fanns liksom inte så mycket att göra där ute. Isen var perfekt skridskois! Alldeles blank och fin. Det räckte med att Edvin satte sig på sin snowracer så skötte blåsten resten, så halkigt var det. 2 små fiskar blev det och Edvin skyndade sig att leta reda på en pinne att peta på gäddorna med.
 
 
Tänkte ju dela med mig av 3 bilder men det vill inte datorn/internet/blogg.se???
Hittade ett supererbjudande på skridskor i ett reklamblad under kvällen. Till oss alla tre. (skridskor och ett eget pimpelspö står nu högt på shoppinglistan till Edvin.). Tänkte dra in till Birsta idag och skynda mig å köpa då erbjudandet går ut i morgon, men jag har varken ork eller egentligen nån lust. SÅ, om någon i min närhet ändå ska till Birsta i morgon - Hojta till!!! :)
Istället drog vi till Kvissleby idag, jag lilleman och min lillasyster. Blev en mer lagom resa. Allt är nu inhandlat inför morgondagens nyårsmiddag. Trerätters med en fin dukning tänkte vi oss. Pysslar med det allra sista ikväll och letar efter en stor svart bordsduk. Lovar att ta några bilder och dela med mig av nyårsfirandet! :)
 
Önskar er ett bra avslut på det gamla året och ett gott nytt år!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR