Glamglow

Jag fick hem ett paket från Lyko.se igår, och de hade petat ner några produktprover i paketet. Vanligtvis brukar jag ge bort dem eftersom min hud kan reagera så jäkligt, men efter att ha googlat om den ena lilla plastpåsen, Glamglow, måsta jag bara prova. Många påstår att det är rena rama mirakelprodukten. Det är alltså en ansiktsmask vi pratar om nu. Läste innan att man kan uppleva en liten stickande känsla när masken börjar verka. Med höga förväntningar gjorde jag rent fejjan i vanlig ordning och avslutade med denna lermask. När jag hunnit smörja in halva ansiktet uppstår en fruktansvärd smärta och hela ansiktet brände. Antar att det var "den stickande känslan", men alltså det gjorde så ont att jag var 5 sekunder från att sköjla bort masken. Jag stod helt ärligt och förlossnings-andades (Jag är helt skadad sen förlossningen. När det gör ont: andas!). När masken började stelna gick det dock över till en skön känsla och det såg ut som jag hade cement fulla ansiktet.
 
 
Blev det någon wow-effekt på mig då? Nja. Det kändes mest konstigt. Huden kändes tung på nåt konstigt vis. Fast vad vet jag, det kanske är så det ska kännas? Jag har ju bara använt billigare ansiktsmasker tidigare. Ändå blir jag mer nyfiken. Jag fick ingen reaktion av den (hallelujah) så jag skulle vilja prova igen. Det är synd med pyttesmå prov-påsar, att de bara räcker till 1 gång. För den här burken är dyr och pytteliten. Nån annan som har provat? Eller är det nån som har tips på en annan ansiktsmask? Jag har inte haft någon reaktion i ansiktet på jättelänge, så jag är sugen att prova nya produkter. Hudläkaren sa ju faktiskt att mina eksem kan "växa bort" med åren. Tips mottages tacksamt!! :) 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR