Vilken turdag! .....eller?

Hemstudiedag stod på schemat. .....tills bilen bestämde sig för att inte starta. Jag är verkligen fel person att råka ut för något sådant för jag kan inte med bilar och motorer. "Är den helt död?" frågade Linus i telefonen. Inte ens den frågan kunde jag svara på. "Ja, eller nä....?! Eller.... Jag vet inte?!"
"ÄH, vi stannar hemma idag" sa jag till Edvin i baksätet. Sagt och gjort, nu sitter vi hemma och ser på transformers. Inte nog med det att bilen inte startar, datorn har också fått fnatt. Likadant där: vi är helt fel personer att råka ut för det. Vi är helt hopplösa på teknik båda två. Undra vad som bestämmer sig för att krångla härnäst? Min telefon? TV:n? Eller som Anton sa: "Snart ramlar väl taket in på lägenhetshuset" Haha! :) Skämt å sido. Allt går att fixa, men det vore himla skönt om sånt här bara fungerar och går som tänkt.
 
Till något roligare istället. Om 2 veckor fyller pappan i hemmet 27 år. Jag har köpt en sån bra present! Något som han aldrig kommer kunna lista ut (annars är han expert på det, han behöver inte ens se formen på paketet) och något som han faktiskt velat ha länge. Så himla kul och lyckat! Nu längtar jag till födelsedagen. Älskar att överraska folk! iiiihhhh :D Börjar bli riktigt bra på presenter till min käre sambo (peppar peppar!!). Med bra menar jag att jag lyckas hitta sånt som han vill ha fast han inte riktigt har "önskat" sig. I julklapp köpte jag en ny hårtrimmer. En med turbo, som inte fastnar/går sönder pga. hans tjocka hår (ja, det händer!! Han har ju för sjutton en pälsmössa på huvudet). Där var jag extra fiffig och slog in kartongen i en större kartong. Han var bombsäker på att det var nya skor. Åh, vad nöjd jag blev när jag såg hans förvånade min på julafton. Man ska vara lite lurig för honom när det gäller presenter, kom ihåg det ni som tänkt köpa något! :)
 
Nånting i den stilen! Haha! ;)
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR