En lista!

Senaste

Låt du hörde: Beyoncé & Jay Z - Drunk in love

Film du såg: Good luck Chuck

Mat du åt: En sallad med bl.a. fetaost och oliver i.

Kram: Hejdå-kram till Edvin i morse innan han åkte till dagis,

Puss: I morse av Linus.

Känslan: Trött (vädret gör mig jättetrött idag)

Bråk: Bråk? Det är sällan jag hamnar i något bråk nu för tiden. Småtjafs kanske.. Fast det är också sällan, jag minns inte senaste. (lägger inte sånt på minnet faktiskt)

Resa: Det var inte igår. Senaste Sverige-resa var nog i augusti, när vi åkte till Leksand med Gymmix-gänget. Senaste resa utomlands var (förutom Åland) till Spanien i nian tror jag.

Glädje: I morse när mina grabbar låg i Edvins säng kl. 5 och bara mys-pratade. Ni vet när man står och tittar/hör och bara tänker: Lycka! ♥

Längtan: Längtade efter att få lägga mig i den renbäddade och fräscha sängen hela dagen igår. Hotellkänsla!

Dröm: Drömde såklart om Jessica Alba i natt. Brukar vara så när jag sett en film. Exakt vad jag drömde minns jag dock inte.

Personen du träffade: Grannen, vid postlådorna.

Person du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Telia

Gången du var utomhus: När jag hämtade Edvin på dagis kring 14.30

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det är ett tag sen som hela familjen åt middag tillsammans, men i lördags åt vi lunch med föräldrarna och bror m.fam. Och på julafton åt vi frukost tillsammans nästan allihopa (äldsta syrran m.fam. fattades). Något att bli bättre på kanske? På Linus sida är dom bättre på att äta middag tillsammans allihopa. Så himla mysigt!

Antingen-eller-frågor

Storstad eller landet: Landet, helt klart. Här är ju så underbart vackert nu när sommaren kommer.

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Kött eller fisk: Kött. Gärna saftigt och grillat med varm bea, pommes och en sallad till. Mmmmm.

Hund eller katt: Katt. Enkla, renliga djur som i stort sett sköter sig själva. Passar mig bäst just nu. (men jag gillar hundar med och vill gärna ha en egen tax när jag är färdig med småbarn)

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Kluven. Kycklingburgare från MAX med strips från donken vore tiptop.

Vin eller Öl: Öl.

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: En utlandsresa en gång per år vore härligt, men jag bor och lever gärna i Sverige.

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar verkligen ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Fem saker du alltid har i kyskåpet?

Ketchup
Sylt
Ägg
Bregott
Matlådor, som alltid står och blir gamla

Det är väl vad som alltid finns i vårat kylskåp och hinner fyllas på innan det tar slut. 

Fyra saker du inte kan vara utan?

Min familj (hemska tanke om någon skulle dö)
Min tandborste
Telefonen (men ack så skönt det vore att vara utan.)
Datorn (viktig just nu under studierna)

Tre saker du inte kan äta?

Apelsinchoklad
Messmör
Kolayogurt

Två saker som gör dig glad?

Förutom familj+vänner:
Träning
God mat

En sak som du gör flera gånger i veckan?

Kollar efter nya bostäder, både lägenheter och hus.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR