Pangare och Transformers

Edvin har äntligen fått egna (lite stora) snickarbyxor och egna verktyg. Nöjdare grabb får man leta länge efter. Varje dag går han runt som en liten gubbe och planerar diverse byggen. Igår slog dom slag i saken, far och son. Fram med lite bräder och spik. Edvin snickrade ihop något som jag tyckte liknade en propeller, men det fick jag höra att det var det minsann inte. "Det är en pangare!" Ja, det är en pang-jakt-och-krig-period just nu. Blandat med Transformers. Jag gillar också Transformers-filmerna, både barnfilmerna och de "riktiga" filmerna. Men ibland går samtalen lite över styr och jag har ingen aning om vad han pratar om. "Finns Skyquake som bil också tror du? Farmor ska köpa en Bumblebee åt mig, kanske ni kan köpa en Optimus Prime åt mig? Megatron vill jag inte ha, han förlorade sig själv så Starscream blev ny mästare. Och Starscream dödade Cliffjumper så det kom blod. Eller jo, jag vill ha en Megatrongubbe också." Så brukar det låta på ett ungefär, han rabblar allt i en mening. Innan man ens hinner svara på en fråga så har han en ny. Som tur är har jag lite koll iaf. Vill man ha igång en konversation med denna blyga kille så är det bara att nämna nån Transformers-gubbe så är hans lilla mun igång direkt.
 
 
Det blev ett Edvin-inlägg. Hoppas ni har en härlig dag idag ute i solen! :)
Denise

Hahah men GULLUNGE! Dör ju av söthet :D SnickarN

Simone

Men åååååå! :D <3<3<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR