Morgonprommis

Innan jag hade körkort gick jag och Edvin till dagis varje morgon. Då tyckte jag det var jobbigt och tråkigt, men en himla skön start på dagen. Idag saknar jag de dagliga, mysiga morgonpromenaderna. Så i morse klädde vi oss och gick. Heeeeeelt underbart! Bättre start på dagen finns verkligen inte. Ställ klockan och ta en morgonprommis ibland ni med! Mellan kl 07-09 är det så härligt och vackert ute just nu.
Jag la även märke till att det är dags att köpa en ny kamera. Tog massor med bilder på Edvin bland höstlöven, och hälften av dem blev suddiga. Har funderat länge på ny kamera men tänkt: "Äsch, jag ska inte köpa något som jag inte kan hantera" Men vad sjutton.... Jag får väl lära mig!! Har ju fotokunniga människor alldeles i närheten. :) 
 
Älskar Helena och Björns lönn-träd!! Gigantiska och hur vackra som helst. ↑
 
Åh, vad jag trivs på landet :D

Fina höstbilder!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR