Slutspurten

Behöver jag säga att jag höll på att grina sönder när jag läste de sista kapitlen i boken? Det som var mest frustrerande var att jag grät så mycket att jag inte såg nånting, vilket resulterade att jag var tvungen att varva läsningen med gråt. Fick skärpa till mig i mellanåt för jag bara måsta få läsa klart. Glädjetårar eller sorgetårar, det säger jag inte. Läs boken och bööööla litt' ni å. Jävligt bra bok som träffar rakt in i blodpumpen! 5 av 5 får den helt klart.
 
Paniken som uppstod när jag läst ut den då. Jisses! Ville inte att den skulle ta slut. For till mamma och hämtade hem femtio nyanser-triologin. Nu är jag dock lite smårädd. Jag har förstått att man antingen hatar eller älskar de böckerna. Hoppashoppashoppas att jag blir lika fängslad som många andra.
 
Annars då hörrni. Hörde på TV:n att våren omöjligt kan komma före den 15 februari. Idag är det den 18, så nu är det fritt fram då alltså. Det är plusgrader, sol och det droppar från taken. Vad tror ni? Vågar vi hoppas på vår eller kommer det ett till lass med snö när den som ligger på backen har försvunnit? Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder brukar man väl säga.
 
Period 2 av detta läsår börjar lida mot sitt slut. Lärarna blir lite sorgsna, medan eleverna (inkl. jag) hurrar och längtar tills kurserna bara är ett betyg på ett papper. Nästa vecka är sista veckan, därefter har vi en veckas sportlov innan vi hoppar på nästa period. Jag beställer det här vädret till sportlovet:
 
 
Nu hörde jag pratas om middag hos svärfar. Ujujuj vilken tur man har :D



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR