2014

Då välkomnar vi det nya året. 2013 var ett bra år! Visst sjutton stötte jag på motgångar, men det gör man alltid. Vi kommer aldrig undan dem. Det handlar bara om hur vi väljer att tampas med dem. Och hur resultatet blir av dessa styr man (oftast) över själv. Antingen kan man bära med sig dem som en erfarenhet. Eller så kan man grubbla ihjäl sig. Man lär sig alltid nåt nytt, och tur är väl det. På så sätt växer jag som person. Så - 2013 har varit ett himla bra år! Hoppas att 2014 blir ett minst lika bra år. Eller det ska bli ett minst lika bra år.
Jag tänker göra det till ett bra år! :)
 
Nyårsafton
Trerätters middag med Anton och Johanna. Skagentoast, oxfilé + potatisgratäng och vaniljpannacotta med björnbär. Kvällen var lite lång tycker jag. Edvin kämpade med att hålla sig vaken men tvärslocknade i soffan vid 23-tiden. Strax före tolvslaget kom Linus-systrar-gänget. Av någon anledning upplevde jag då att hela lägenheten fylldes med en massa positiv energi och glädje (inte för att det var negativ energi innan! Haha!). Så bättre sätt att fira in det nya året kunde det verkligen inte bli. Vi satt sedan uppe och småpratade till 2-snåret. Det hör icke till det vanliga när man har småbarn kan jag verkligen tillägga. 
 
 
 
 
Allt som allt en mysig nyårsafton. Det tråkiga var bara att Edvin missade tolvslaget, men det kommer fler gånger. Snälla svärmor lånade ut en stor och fin svart bordsduk som jag var på desperat jakt efter (dvs. hade jag inte hittat nån hade jag åkt och köpt svart pappersduk) och jag panikgjorde servettringar av toarullar. Haha! 
 
Hoppas ni hade ett gott slut och att ni får ett gott nytt år!
Jag har tänkt göra en såndär års-lista som alla gör, men inte hunnit. Ska försöka ta mig tid i morgon. Bättre sent än aldrig :D
Trevlig kväll!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR