Kärlek

Hörrni, seriöst. Vad jag älskar att träna! Mitt tips till er idag blir - börja träna! Man blir så mycket gladare och piggare och liksom fräschare i huvudet. Det finns inga nackdelar med att träna så länge det inte går till överdrift. Det är bara positivt. Träna inte för att bli smal, träna inte bara för att få rutor på magen, träna för att ni ska må bra så kommer resten av sig självt. Framförallt - banta inte när ni tränar! Banta inte överhuvudtaget!! Ät nyttigt (vem vet inte vad som är nyttigt idag, 2014??) och rör på er! 
 
Den här hälsotrenden som varit över hela världen har nått sin topp-punkt och är nu påväg neråt. Tråkigt och dåligt tycker jag, det är så kul att inspirera och peppa varandra. Men se till att inte bli nån soffpotatis igen ni som kommit igång. Jag har haft ett uppehåll i höst, eller en latperiod är rätta ordet, och varit så trött och grinig. Så gick jag på hela kombinationspasset idag och orkar inte ens hälften så mycket som alla andra flitiga deltagare. Så fort försvinner styrkan och konditionen. Så fort kommer tröttheten och sötsuget smygandes. Av socker blir man pigg, ja visst för stunden. Sedan dalar det utför och man blir tröttare än man var innan man åt den där påsen med godis. Och vad gör man då? Hamnar lätt i en ond cirkel skulle jag säga. Våra kroppar behöver träning och bra kost för att på lång sikt vara pigg och kry! Ta hand om kroppen din som ska hålla hela livet!
 
 
Lördag den 11 januari har vi en prova-på-dag i Gnarpsviljan. Vi kommer att leda alla pass som vi har att erbjuda under vårterminen, även mina styrkepass. Jag rekommenderar er verkligen att komma och prova. Känn på lyckan, att det är kul att träna (hit hör verkligen afrodance t.ex.). Hit är alla välkomna. Nya och gamla medlemmar. Kvinnor och män. Du som aldrig ens har tränat är också välkommen. Vi anpassar våra pass för alla.
 
Kondition och styrka är färskvara. Kom ihåg det!
Therese

Men va! Var det träning igår.. Buhuä det visste inte jag... 😩

Svar: Jajjemen, det står på julschemat :) Nästa torsdag samma tid också. Och lördagen därpå är det superlördag. :D
sarafernstrom.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR