Lyckad födelsedag!

Mysfrukost i soffan med paketöppning och den underbart goda Angry Birds-tårtan.
 
Vilken bra födelsedag det blev! Så skönt att vara ledig, så folk kunde komma när som helst från morgon till kväll. Det resulterade att alla lyckades komma liksom efter varann. Bokstavligt talat från morgon till kväll. Annars brukar det ramla in gäster, alla på en gång, under middagstid och det blir kaos i köket. Nej, riktigt bra blev det och födelsedagsbarnet var så nöjd. Tusen tack till släkt och vänner som gjorde hans födelsedag ♥ Det bästa sparat till sist - barnkalaset. Fiskedammspåsarna står i ordninggjorda och bara väntar på morgondagen.
 
Efter allt kalasande igår drog jag vidare till några partytjejer som satt och drack vin och tjattrade. Det behöver man ibland. Mysigt och skönt på nåt sätt att få släppa mamma-rollen efter en lång födelsedag. Jag höll mig nykter då klockan redan hunnit bli så mycket, men det gjorde ingenting. Jag tror banne mig jag har roligare när jag är nykter (har en tendens till att bli illamående av alkohol och hela dagen efter blir förstörd för mig). Vi drog vidare (jag körde) till en hemmafest. Haha! Så himla kul! Jag tycker sådana är betydligt roligare än krogen. Haha, det är väl Gnarparn' i mig som kryper fram antar jag. Eller så beror det helt enkelt på att jag inte är ute på lika mycket nu som förr och då uppskattar att få träffa folk som jag känner istället för att dansa med random-folk på krogen som nån kompis kompis känner eller nåt. Tackar brudarna och allt annat folk för en trevlig kväll. Roligt, men bäst var ändå att få krypa ner pigg och nykter i sambons varma famn.
 
Lördagkväll och vi ska se The Hunger Games som alla pratar om. JA, åter igen - jag är efter!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR